GRON-TOUR OPINIE

Na tej stronie znajdziesz opinie osób, które podzieliły się swoimi doświadczeniami na temat przewoźnika. Jeśli również masz za sobą współpracę z tą firmą – koniecznie dodaj swoją opinię. Możesz to zrobić szybko, dodając komentarz na dole strony.

Jeśli chcesz mieć wpływ na pozycję firmy w Rankingu Najlepszych, oddaj na nią głos – TUTAJ

Każda NEGATYWNA OPINIA powinna być poparta argumentami lub przykładami. Nie będą publikowane wpisy w stylu „Beznadziejna firma” / „Nie polecam”, ponieważ nie wnoszą nic konstruktywnego. Nie godzimy się na bezpodstawne oczernianie firm i publikowanie emocjonalnych, agresywnych komentarzy. Zależy nam na rzetelnym źródle informacji, a nie na przestrzeni do bezpodstawnych oskarżeń.


Dodaj opinię

4 Odpowiedzi do wpisu “GRON-TOUR OPINIE”

  • Najgorsza firma jaką jechałem a jeżdżę już dużo lat za granicę zazwyczaj trasa z Polski do holandii na dany adres zajmowała mi około 14/15 godzin raz nawet 12 godzin małą firmą która miała 3 auta bez przesiadek a z firmą GRON-TOUR aż 20 godzin auto było z wypożyczalni ponad godzine czekaliśmy na przesiadkę później wszystkie busy odjechały a mój nie ponieważ nie zapłacili za przedłużenie wypożyczenia i wypożyczalnia zdalnie zrobiła tak że nie chciał się silnik odpalić później jak już opłacili po godzinie złapaliśmy kapcia w aucie nie było klucza ani lewarka chodziliśmy po innych kierowcach pytaliśmy czy mają ale nie mieli bo staly prawie same tiry i miały za duże klucze po jakimś czasie przyjechało auto dostawcze i na szczęście mieli więc pożyczyliśmy wymieniliśmy później podjechaliśmy na stację kierowcy nie wysłali pieniędzy na paliwo znowu czekanie i dojechałem na miejsce dopiero po 20 godzinach jak wczesniej pisałem porażka jeszcze na dodatek pani która jechała z nami zamówiła ich bo mieli być rano po nią a o 20 miała być w pracy to przyjechali około 13/14 więc na miejscu była dopiero w nocy. A i pierwszy kierowca palił papierosy podczas jazdy prawie się nie zatrzymywał a ludzie chcieli do ubikacji. Więc radził bym unikać tego przewoźnika a na dodatek zapłaciłem 550 zł a innymi przewozami jechałem od 450 do 500 zł za 550 to jechałem dużymi busami gdzie miałem wygodę i dużo miejsca a tu powiedzieli że przyjedzie duży bus a przyjechał mały wiec zostałem okłamany a jak się przesiedliśmy to był mniejszy kierowca ledwo spakował bagaże bo tak mało miejsca było

  • Bardzo dobrze.
    Jak widać nie tylko Pana tak potraktował
    Moje 550zł też poszło się jeb…….
    Sprawa w prokuraturze 😊

  • Moja opinia o firmie przewozowej GRON-TOUR jest jednoznaczne negatywna . Otóż w dniu 18 sierpnia 2025 r zamówiłem i opłaciłem przelewem bankowym dwa przejazdy. Pierwszy na dzień 29 sierpnia z Krosna do Niemiec i powrót na 9 września. W tym samym dniu przesłałem do ich biura wiadomość mejlową o tym fakcie żeby mieć dokument. W dniu zamówionego wyjazdu który był przewidywany na godzinę 10 zadzwoniłem do biura żeby się upewnić czy nie zaszły jakieś zmiany był godzina 8 27 . Pani potwierdza wszystko ok kierowca zadzwoni 15 min przed przybyciem . Ok godz 11 30 dzwonie ponownie. Odpowiedź: napewno za chwilę będzie, potem co godzinę kolejne telefony i wieczorem rada : najlepiej przebudować na dzień następny tj sobotę ok . Przekładam wyjazd. Sobota przewidywany czas wyjazdu 10-11 . Mija godz 12 dzwonię po raz pierwszy. Pan zapewnia że kierowca jest już za rogiem mojej ulicy. Mija czas kolejne telefony . Wieczorem następuje kolejną propozycja nie do odrzucenia przekładamy wyjazd na trzeci już termin tj niedzielę. W niedzielę historia identyczne się powtarza, w związku z tym w godzinach ok16 17 kupuje bilety w firmie SINDBAD na przejazd łącznie z powrotem. Zawiadamiam w tym samym momencie GRON-TOUR że w związku z nie wywiązaniem się przez nich z umowy umowa zostaje zerwana na oba przejazdy i żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Zawiadomienie wysłałem mailem. Ok 19 30 dzwoni kierowca z firmy GRON-TOUR że będzie po mnie za ok godzinę i 25 min . Poprosiłem go wówczas o to żeby porozmawiał z kimś z biura i zaktualizował wiedzę. Byłem przekonany że on właśnie w tym biurze jest i kierownik słucha naszej rozmowy (1 godz25min to czas przejazdu z tamtąd do Krosna) . Będąc w Niemczech byłem przekonany że historia się powtórzy i pomimo że zawiadomiłem ich o zerwaniu umowy zadzwonią że już jadą mnie odebrać. I tak się stało kierowca dzwoni , za chwilę z innego nr dzwoni kierownik że obciążą mnie kosztami nie zrealizowanych przejazdów bo oni uznają korespondencję tylko poprzez SMS a meile ich nie obchodzą. Pieniędzy nie oddano do dziś w związku z tym wchodzę na drogę prawną. Załączę mejle bilingi rozmów itd . Dołączę zadanie o odszkodowanie za poniesione straty , nie jechałem tam na wczasy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź również

Życie w Niemczech – jak łączyć pracę opiekunki z czasem wolnym?

Jak połączyć pracę opiekunki w Niemczech z czasem dla siebie? Poznaj sprawdzone sposoby na równowagę między obowiązkami a odpoczynkiem.

CZYTAJ DALEJ
5 pomysłów na długie jesienne i zimowe wieczory z podopiecznym

Planszówki, wspólne gotowanie, filmowe wieczory, kreatywne hobby i tworzenie księgi wspomnień – sprawdź nasze inspiracje na jesień i zimę, które zbliżają i dają radość.

CZYTAJ DALEJ
Bezpieczna podróż do Niemiec: wskazówki dla opiekunek podróżujących samodzielnie

Jak przygotować się do bezpiecznej podróży do Niemiec jako opiekunka? Sprawdź praktyczne wskazówki dotyczące dokumentów, bagażu i wyboru przewoźnika.

CZYTAJ DALEJ
Dla której firmy opiekuńczej najlepiej się pracuje?

Zastanawiasz się, dla której firmy opiekuńczej najlepiej się pracuje? Sprawdź Polski Ranking Agencji Opiekuńczych tworzony na podstawie opinii opiekunek.

CZYTAJ DALEJ